Lama on Sunny Beach - Reisverslagen van Lidianne Van Egmond - WaarBenJij.nu Lama on Sunny Beach - Reisverslagen van Lidianne Van Egmond - WaarBenJij.nu

Lama on Sunny Beach

A Lama in Sunny Beach, de titel zegt het al.
Ik vertrek eind juni 2 maanden naar Sunny Beach (Bulgarije) om daar te werken. Ik kom een week thuis, en na die week vertrek ik voor kleine 3 maanden naar Peru; het land van de lama's. Hier zal ik Spaans leren, vrijwilligerswerk doen en uiteraard backpacken!

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2015

Reizen langs de kust!

25 Oktober 2015

Reizen langs de kust!

05 Oktober 2015

Een maand in Peru!!!

24 September 2015

De eerste week in Cusco

14 September 2015

de eerste dagen in Cusco
Lidianne

Ola! Welkom op m'n blog! Ik ben Lidianne, 20 jaar en ik ga op reis :) Wil je weten waarheen, hoe, wat, waar en waarom volg dan zeker mijn blog. Ik ga mijn best doen om wekelijks een verslag + foto's met jullie te delen . Enjoy! X

Actief sinds 25 Mei 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4733

Voorgaande reizen:

27 Juni 2015 - 31 Augustus 2015

Lama on Sunny Beach

Landen bezocht: