De eerste dagen in Sunny Beach - Reisverslag uit Remove This. Found better candidate, Bulgarije van Lidianne Egmond - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Sunny Beach - Reisverslag uit Remove This. Found better candidate, Bulgarije van Lidianne Egmond - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Sunny Beach

Blijf op de hoogte en volg Lidianne

02 Juli 2015 | Bulgarije, Remove This. Found better candidate

Hi allemaal!

Vandaag alweer een paar dagen in Sunny Beach, en leek het me tijd om weer een blogje te schrijven.

Het begin was wat rommelig, bij aankomst op het vliegveld kregen we sleutels mee van ons appartement en werden we door een busje naar het hotel gebracht. Eenmaal aan gekomen in het hotel wisten ze van niks. Na een half uur wachten wist ze nog niks en hebben we 1 nachtje in het hotel overnacht. De volgende ochtend zijn we door de manager naar ons appartement gebracht. Het appartement is prima. Niet groot, maar wel redelijk nieuw en een balkon met een prachtig uitzicht over de bergen van Bulgarije. Het is op ongeveer 8 minuten loopafstand van het hotel. Goed te doen dus.

Zondag hebben we onszelf een rondleiding gegeven in het hotel, want dit kregen we niet. Net als dat we steeds geweigerd werden in het restaurant of bij de beveiliging, want ja we hadden geen all-inclusive bandje om. Gelukkig is dit inmiddels niet meer het geval. Zondag zijn we ook nog eventjes naar het strand geweest, de enige dag tot nu toe. De rest zijn we aan het voorbereiden geweest! Mini disco oefenen, planningen maken en de kids club fatsoeneren. Dat was een aardige klus. Maar het is gelukt.

Elke dag gaat rond 8 uur de wekker. We zijn alle drie geen ochtend mens, dus iedereen gaat rustig z'n gang. Dan lopen we als zombies naar het hotel en tijdens het ontbijt komen we tot leven. Het ontbijt is vet en luxe, net als de lunch en diner. Ik had van te voren bedacht gezond te eten, met een paar yolo dagen. Maar dat is moeilijk, heel moeilijk. Met pannekoekjes, bacon, eitjes, spare ribs, pizza, patat, ijs, taartjes, vissticks, lekkere kipkluifjes is dat echt heel lastig kan ik je vertellen. Rond 11 uur 's avonds lopen we het hotel pas weer uit. Lange dagen, maar het is werken onder een leuke en relaxte sfeer.

Vandaag ben ik mee geweest op een Jeep Safari excursie. Het voelde als een dagje vrij. Beetje babbelen met mensen en de kindjes vermaken. Dit was erg leuk! Door de bergen van Bulgarije, met honderden zonnebloemen. We zijn naar een honing imker geweest, door beekjes gescheurd en geschoten met een geweer. M'n kleding was helemaal doorweekt, maar dat was het waard! Het was tof, ik heb flink gelachen. We wisselen deze excursie af, en over 3 weken zal ik weer meegaan.

Wat zo leuk is, is dat kindjes nu naar ons toe komen als we rond lopen in het hotel buiten de kids club tijden om een high five te geven of om hallo te zeggen. Die erkenning is leuk!

Vanavond hebben we ons zelf een avondje vrij gegund en kunnen we een beetje chillen. Morgen nog een dag werken en 's avonds uit in de stad en dan zaterdag VRIJ!!

Tot snel!
X

• 02 Juli 2015 - 20:12

Jan:

Hoi Lidianne.

Fijn wat van je te horen, het zijn inderdaad wel lange dagen, maar top dat je het leuk hebt.

Top dat het eten goed is, want ja wij gaan daar ook gebruik van maken, we kijken er al naar uit.

Veel liefs van ons, pap en mam xxxx

• 08 Juli 2015 - 12:04

Mirjam:

Hi meissie!

Wat een verhaal zeg!
    Klinkt allemaal erg leuk!
    En wat vliegt de tijd toch weer voorbij!

Heel veel plezier en geniet!